بعد از کاشت مو بهتر است شخصی همراه خود باشد تا به خانه برود و ترجیحاً سه روز اول استراحت کند.

کاشت مو با بهترین کیفیت در تهران چند شب اول استراحت ، دو بالش نرم زیر سر خود قرار دهید تا نیمه خواب باشید.به

توسط EMROOZTAFAHOM در 22 خرداد 1400
کاشت مو با بهترین کیفیت در تهران چند شب اول استراحت ، دو بالش نرم زیر سر خود قرار دهید تا نیمه خواب باشید.

به مدت یک هفته پس از کاشت مو از انجام فعالیت های سنگین که به فشار و فشار نیاز دارد خودداری کنید. از خم شدن و صاف شدن بیش از حد ، سرفه شدید و عطسه و حرکات سریع خودداری کنید. تعریق باعث عفونت در قسمت کاشت و زخم می شود.

کاشت مو با بهترین کیفیت در تهران خود را تا دو هفته خیلی دور نکنید ، زیرا پوست سر کشیده می شود و خطر ایجاد زخم و زخم در محل از بین بردن مو افزایش می یابد.

ناحیه حذف موهای خود را در طول شبانه روز به مدت دو هفته به طور منظم گرم و مرطوب نگه دارید. پزشک معمولاً کمپرس را با یک پارچه گرم و مرطوب یا یک اسفنج مرطوب و گرم برای شما تجویز می کند. گرم و مرطوب نگه داشتن ناحیه اپیلاسیون به ترمیم زخم ها کمک می کند و جای زخم کمتر دیده می شود.
برای جلوگیری از عفونت در زمان های خاص ، از داروهای تجویز شده به ویژه آنتی بیوتیک استفاده کنید.
اگر قرص آهن می خورید ، مصرف آن را به مدت یک هفته قطع کنید.

سر خود را با دقت و بدون دستکاری در محل کاشت مو روزانه با شامپویی که دکتر تجویز کرده است بشویید. پزشک روش صحیح شستن سر را به شما می آموزد. ماربرهای موجود در محل کاشت مو با شستشوی ملایم و روزانه خود به خود بهبود می یابند ، بنابراین از بریدن آنها خودداری کنید. این مارهای کبرا باید بدون دخالت مستقیم ، شروع به ریزش طبیعی کنند.

از هفته دوم می توانید ورزش های سبک (به جز شنا) را شروع کنید ، اما تمرینات سنگین را به مدت یک ماه بعد از جراحی موکول کنید.

مراقب باشید به سر خود ضربه نزنید. بعد از عمل تا دو هفته لباسهای تنگ نپوشید و مراقب باشید هنگام تعویض لباس آنها را روی موهای خود نمالید. بهتر است در روز جراحی از تی شرت های پولو مانند تی شرت استفاده نکنید و در عوض پیراهن های دکمه دار بپوشید تا هنگام پوشیدن موهای شما با لباس شما تماس نداشته باشد.

بعد از کاشت مو سردرد طبیعی است. در این حالت با توجه به نظر پزشک از مسکن استفاده کنید.
با انجام برخی روش های کاشت ، ممکن است شب بعد از جراحی یا چند روز بعد خونریزی کنید. اگر قادر به کنترل خونریزی با استراحت یا فشار بر محل خونریزی نیستید ، با پزشک خود تماس بگیرید.

بیهوشی در محل کاشت مو و تورم در اطراف چشم و پیشانی طبیعی است و معمولاً چند روز طول می کشد. در برخی موارد بیمار در روز چهارم بعد از جراحی کبودی اطراف چشم خود را نشان می دهد.
کیست ، برجستگی و زخم در محل کاشت مو طبیعی است و پس از چند هفته از بین می رود.
پس از کاشت مو ، موهای قدیمی کمی نازک می شوند ، که این به دلیل وضعیت بعد از عمل است و جای نگرانی نیست. موها معمولاً بعد از چند ماه دوباره ضخیم می شوند.
معمولاً می توانید یک یا دو روز پس از کاشت در محل کار خود باشید.
در هفته اول پس از جراحی بهتر است بگذارید موهایتان پس از استحمام به طور طبیعی خشک شود. در این مدت ، اطراف فولیکول های مو و ناحیه اهدا کننده بی حس می شوند. بنابراین ، هنگام استفاده از سشوار می توانید ناحیه تحت درمان را بسوزانید. گرمای سشوار همچنین می تواند به فولیکول های ترمیم آسیب برساند. پس از این مدت ، هنگام استفاده از سشوار از حرارت کم استفاده کنید.

گرد و غبار و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به فولیکول های مو آسیب می رساند. بنابراین توصیه می شود در روزهای اول کاشت از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.
دو هفته پس از کاشت می توانید شستشو و استحمام منظم را با فشار آب معمول انجام دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن