بررسی تشابه مقاله

بررسی درصد تشابه مقاله اولین قدم قبل از ارسال مقاله است. با توجه به سرقت ادبی ، ژورنال ها ابتدا باید شباهت مقا

توسط EMROOZTAFAHOM در 9 تیر 1399
بررسی درصد تشابه مقاله اولین قدم قبل از ارسال مقاله است. با توجه به سرقت ادبی ، ژورنال ها ابتدا باید شباهت مقاله را قبل از ارسال بررسی کنند و درصورتی که درصد سرقت ادبی وجود داشته باشد ، باید اصلاح شود.

شباهت مقاله را بررسی کنید

حتما از iThenticate.com برای بررسی سرقت ادبی استفاده کنید. به همین دلیل ما این سایت را توصیه می کنیم زیرا اکثر مجلات از این سایت برای شناسایی سرقت ادبی استفاده می کنند. این سایت توسط Elsevier ارائه شده است. در اکثر دانشگاه های خارجی ، دانشجویان مقالات و پایان نامه های خود را با عنوان Turnitin برای شباهت بررسی می کنند. اما اکنون دسترسی به اساتید و دانشجویان خارج از کشور توسط سایت iThenticate فراهم شده است و اساتید و دانشجویان از این سایت برای بررسی سرقت ادبی استفاده می کنند. درصد تشابه مقاله را با iThenticate بررسی کنید برای بررسی شباهت متن مقاله ، در سایت ما ثبت نام کنید.

شباهت مقالات را مرور کنید

بررسی تشابه مقاله سرقت ادبی یا سرقت ادبی یا سرقت ادبی یا سرقت ادبی امروزه توسط سردبیران مجلات در نظر گرفته می شود و کلیه اساتید و دانشجویان موظف به رعایت قوانین کپی رایت و جلوگیری از سرقت ادبی هستند. برای شناسایی سرقت ادبی در سایت ما ثبت نام کنید. ثبت نام کنید و از فهرست بالای منو ثبت نام کنید.

درصد شباهت مقاله را با Turnitin بررسی کنید

برای بررسی شباهت مقاله با Turnitin تماس بگیرید و درخواست بررسی با Turnitin را بدهید. شباهت مقاله را با سایت ما با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام دهید. تشابه مقالات متأسفانه در حال حاضر بسیار متداول است. پس از بررسی شباهت مقاله ، باید سرقت ادبی را که اصطلاحاً آن paraphrase نامیده می شود از بین ببریم و برای پارافراژ کردن باید ساختار جمله را تغییر دهیم و از مترادف ها استفاده کنیم. حساب تأیید اعتبار جهت خرید یک حساب iThenticate با ما تماس بگیرید. نرم افزار شبیه سازی مقالات همان سایت معتبر است و هر شخص می تواند یک حساب خصوصی داشته باشد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن