پنل مدیریت چت روم احساس چت

سلام ، با توجه به اینکه صفحه کنترل قسمت حساسی است ، باید این آموزش را بدهم. لطفاً آن را با دقت بخوانید. امیدوا

توسط EMROOZTAFAHOM در 29 آبان 1399

سلام ، با توجه به اینکه صفحه کنترل قسمت حساسی است ، باید این آموزش را بدهم. لطفاً آن را با دقت بخوانید. امیدوارم استفاده کنید

دسترسی هایی که مدیر می تواند داشته باشد: کاربران - ارسال پیام سیستم - هشدار - خاتمه - خفگی - تحریم IP - افزودن شکلک - حذف شکلک - کلیک راست - محدودیت ها - مشاهده - پاسخ به پیام ها - حضور - آمار.

توجه: برخی از دسترسی ها خطرناک هستند و نیازی به دسترسی برخی از کاربران به رتبه بندی نیست. بنابراین آنچه شما نیاز دارید در بالا ذکر شد

مرحله 1: وارد پنل مدیریت شوید: در پایین صفحه نمادی به شکل آچار و پیچ گوشتی مشاهده می کنید. روی آن کلیک کنید. مطابق تصویر زیر:

مرحله 2: صفحه ای مانند صفحه زیر باز می شود. در این صفحه فیلدی وجود دارد. در قسمت اول ، نام کاربری خود را وارد کنید و در قسمت دوم ، رمز ورود (رمز عبوری که توسط مدیر چت روم برای دسترسی به پنل تنظیم شده است) را وارد کنید. در آخر ، روی ورود کلیک کنید.

تصویر زیر نیز همین وضعیت را نشان می دهد

مرحله 3: وقتی وارد پنل مدیریت می شوید ، صفحه ای مانند تصویر زیر مشاهده می کنید که نمای کلی از پنل مدیریت است.

توجه (مدیر کل مجوزها را به شما اختصاص می دهد ، بنابراین اگر سرپرست به شما اجازه استفاده از مجوزها را ندهد ، این مجوزها را نمی بینید. نام دسترسی را می بینید ، اما این دسترسی برای شما فعال نیست.)

مرحله 4: ما اکنون هر بخشی را که دسترسی ها برای شما فعال هستند توضیح خواهیم داد:

  شمارنده: این گزینه فقط برای مدیرعامل Chatrum اعمال می شود ، جایی که شرکتی که Chatrum را طراحی کرده است اطلاعیه هایی را به صاحب Chatrum ارسال کرده است. بنابراین کسانی که به پنل مدیریت دسترسی دارند دیگر نیازی به این گزینه ندارند.

 کاربران: این گزینه مخصوص کاربران است. کادر مستطیل آبی رنگ در این تصویر تعداد کاربران این اتاق گفتگو را نشان می دهد. کلیک بر روی این گزینه به این معنی است که لیستی از کاربرانی که کاربران در آنها به عنوان کاربر دسته بندی می شوند ، نمایش داده می شود. مقاله - ویژه - ارشد - و .... که با کلیک بر روی هر قسمت از کاربرانی که این درجه را دارند نمایش داده می شود. تصویر زیر این حالت را نشان می دهد

سطح کاربر: در این بخش می توانید یک درجه جدید ایجاد کنید - درجه ها را ویرایش کنید - تا نتیجه مورد نیاز برای درجات مختلف را تعیین کنید

این گزینه فقط برای مدیر کل فعال است و شما کاری با آن ندارید

 اتاقها: این بخش مخصوص چت احساس است. با کلیک بر روی این گزینه ، می توانید یک اتاق جدید بسازید یا یک اتاق را ویرایش کنید (به عنوان مثال نام اتاق را تغییر دهید) - متنی را که یک پیام سیستم است در این اتاق قرار دهید - یک رمز عبور جداگانه به اتاق بدهید - یا بعضی از افراد ، به عنوان مثال فقط مدیران و مدیران یا فقط مدیران می توانند وارد این اتاق شوند. یا یک اتاق عمومی و هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

توجه: اگر اتاقی برداشته شود ، کاربرانی که در آن بوده اند به اتاق اصلی منتقل می شوند

شکلک ها: این بخش مخصوص شکلک ها است. در این بخش می توانید شکلک اضافه کنید یا شکلک را حذف کنید. شکلک ها را می توان به صورت دسته ای یا جداگانه بارگذاری کرد. قالب شکلک باید GIF باشد تا نمایش داده شود.

همچنین می توانید شکلک خاصی مانند حرف خ را نامگذاری یا ویرایش کنید که با نگه داشتن آن لبخند قابل مشاهده است

 کلمات زشت: (شما مجبور نیستید با این قسمت سر و کار داشته باشید زیرا مدیر کل کلمات زشت را خودش ثبت کرده است. بنابراین لطفاً کلمه جدیدی ثبت نکنید زیرا این قسمتها بسیار حساس هستند و با یک اقدام اشتباه کاربران را از دست خواهید داد)

این گزینه مخصوص کلمات زشت است. می توانید کلماتی را در این قسمت وارد کنید و برای هر کلمه یک کلمه جایگزین ثبت کنید. هر بار که یک کلمه ناپسند را اضافه می کنیم ، سه قسمت وجود دارد که باید آنها را حذف یا علامت آن را برداریم قسمت اول گزینه ورودی است: یعنی کاربر نام کاربری را وارد می کند که این کلمه زشت در آن استفاده شده است چت نمی تواند باشد. قسمت دوم گزارش تبلیغات است به گونه ای که با بررسی این گزینه ، اگر کاربر خصوصی از این کلمه استفاده کند ، به سرپرست - مدیر - سرپرست ارشد یا درجاتی از نظارت گزارش می شود. قسمت سوم اخراج هوشمند با بررسی این گزینه است. به کار بردن این کلمه در سیستم به طور خودکار آن کاربر را برای مدت زمانی خارج می کند.

(این ویژگی بدین معنی است که کلمات زشت به دو دلیل به پنل مدیریت اضافه شده اند: 1 - برای حفظ فضای چت با توجه به کلمات زشتی که متاسفانه برخی از کاربران از آن استفاده می کنند. 2 - جلوگیری از سایر اتاق های گفتگو در این اتاق گفتگو)

آمار: در این بخش یک سری آمار به ما داده می شود که برخی از آنها را ذکر می کنم.

این سیستم سه نوع آمار را به ما نشان می دهد. 1- آمار عمومی (بازدیدها - عضویت ها - اخراج ها - اطلاعیه های تاریخ)

2-آمار خرد (ورود به سیستم و خروج از سیستم - با نمایش IP کاربر)

3 - آمار تحلیلی (جنسیت نیازها)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن