ویژگی های یخچال ساید بای ساید و نکاتی راجع به تعمیر یخچال ساید بای ساید

  یخچال ساید بای ساید چه ویژگی هایی دارد؟ یخچال ساید بای ساید یک وسیله ای است که به دلیل دو در بودنش در

توسط EMROOZTAFAHOM در 5 اسفند 1399

 

یخچال ساید بای ساید چه ویژگی هایی دارد؟

یخچال ساید بای ساید یک وسیله ای است که به دلیل دو در بودنش در بین خانم های خانه دار بسیار محبوب است، همچنین دو در بودن آن باعث شده است که بسیار جا دار باشد و به غیر از خانم های خانه دار از بزرگ و کوچک این نوع یخچال را دوست دارند.

در ایام بسیار قدیم یخچال برای نگهداری از مواد غذایی وجود نداشت و مردم بدون یخچال به سختی زندگی می کردند و به این روند عادت کرده بودند، اما امروزه زندگی بدون یخچال ها بسیار سخت و غیر ممکن است، به طوری که حتی اگر یخچال ها برای ساعاتی خراب شوند، مواد غذایی خراب می شود و به نحوی زندگی سخت می شود.

همه ما برای اینکه یک یخچال سالم داشته باشیم و سالیان زیادی از آن استفاده کنیم و کمتر به تعمیر یخچال ساید بای ساید(اینجا کلیک کنید) نیاز پیدا کنیم، سعی داریم که هنگام خرید با تحقیق و پرس و جو، یخچالی مناسب با نیاز ها و بودجه مان خریداری کنیم، همچنین سعی میکنیم که بهترین نگهداری و استفاده را از آن کنیم تا در آینده به مشکلی بر نخوریم.

یخچال ساید در طرح های متنوع

همانطور که گفته شد یخچال های ساید بای ساید در طرح و انواع مختلف طراحی شده و در بازار وجود دارد و با توجه به نیاز میتوانید بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

حال با توجه با این که هر چقدر هم که شما در خریدتان دقت به خرج دهید و به درستی از این دستگاه نگهداری کنید اما باز هم امکان دارد که این دستگاه به مشکل بر بخورد و یا خرابی هایی در قسمت های مختلفی از خود را داشته باشد، اما جای نگرانی نیست، به این دلیل که این دستگاه با برق کار میکند و بیشتر ساید با ساید ها هم به آب وصل هستند، پس احتمال این که دستگاه خرابی پیدا کند وجود دارد.

مشکلات متنوعی می تواند برای دستگاه شما به وجود بیاید که یخ نساختن آن یکی از این مشکلات است، اگر که یخ ساز یخچال ساید بای ساید شما یخ نساخت ابتدا باید سه مورد را چک کنید

1-  مجموعه دمپر

2-  موتور یخساز

3-  برد الکترونیک

هنگامیکه یخ ساز ساید بای ساید یخ نساخت:

·      اگر صدایی از موتور شنیدید، آن را با اهم متر چک کنید.

·      چنانچه اهم متر مقدار 0 را نشان داد موتور را تعویض نمایید.

·      با فشار دادن پدال به صدای پدال آن گوش دهید که صدای آن می آید یا خیر.

·      اگر از موتور یخ ساز آن صدایی شنیدید مخزن یخ را بیرون بکشید و تمامی یخ ها را تخلیه کنید.

·      ابتدا باید مطمئن شوید که یخساز بر روی قفل کودک نیست و سیستم بر روی یخساز تنظیم شده است.

·      چک کنید که قفل داخلی سالم است یا خیر؟ اهم سویئچ داخل را بررسی کنید و اگر 0 بود آن را تعویض کنید.

·      اگر آبی از قسمت آبریز خارج نشد مجموعه دمپر را تعویض کنید و در غیر اینصورت اقدام به تعویض برد اصلی کنید.

مشکلات متعدد یخچال ساید بای ساید

مشکلات زیادی ممکن است برای یخچال پیش بیاید که یکی از آنها افتادگی درب یخچال یا خرابی لاستیک های دور درب آن است.

گذاشتن وسایل زیاد در درب یخچال میتواند یکی از علت های افتادگی درب یخچال باشد و یا این که واشری که قاب را به درب متصل می‌کند، امکان دارد بر اثر سنگینی این واشر دچار خوردگی یا شکستگی شده و باعث افتادگی درب یخچال شده است.

واشر یا همان لاستیک های دور درب یخچال موجب میشوند که هنگام بسته شدن درب، درب کاملا سفت شود و سرما از آن بیرون نزدن، حال اگر این واشر یا لاستیک ها پاره، فرسوده یا کثیف شوند، درب یخچال دیگر به درستی بسته نمیشود و باعث خرابی یخچال می شود.

تعمیر در یخچال فریزر و ساید بای ساید

برای حل کردن افتادگی درب یخچال باید با تعمیرکار و متخصص تعمیرات ساید بای ساید تماس بگیرید چون کاری تخصصی است و بدون داشتن تخصص اقدام به بررسی و تعمیر آن نکنید.

اما لاستیک دور یخچال را به راحتی میتوان تعمیر کرد، اول این که توجه داشته باشید که که لاستیک ها به سه روش به درب یخچال متصل میشوند، یکی از این راه ها پیچ، راه دیگه چسب و دیگری پرس کردن است.

ابتدا بررسی می کنید که لاستیک پوسیده یا فرسوده شده است و آنگاه اقدام به تعویض کردن آن میکنید، گر پارگی و پوسیدگی مشاهده نکردی کاغذی لای درب بگذارید و درب را ببندید، اگر کاز به راحتی از درب بیرون آمد آن را تعویض کنید چون این لاستیک ها بعد از مدتی چسبندگی مانند روز اول خود را از دست می دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن