وکیل مهاجرت استرالیا سکلت ویزا

شما برای انجام یک مهاجرت موفق نیاز به داشتن دانش بالا در این زمینه هستید برای مهاجرت به استرالیا شما نیاز داری

توسط EMROOZTAFAHOM در 29 آبان 1399

شما برای انجام یک مهاجرت موفق نیاز به داشتن دانش بالا در این زمینه هستید برای مهاجرت به استرالیا شما نیاز دارید تا با افرادی با دانش و با تجربه در این زمینه مشورت کنید. برای مهاجرت اجباری به داشتن وکیل مهاجرت استرالیا نمی باشد ولی باید به این نکته توجه کنید که یک وکیل مهاجرت استرالیا سکلت ویزا می تواند در ادامه مسیر بسیار به شما کمک کند اما قبل از انتخاب یک وکیل مهاجرت استرالیا داشتن اطلاعات و نکاتی که به شما در انتخاب یک وکیل مهاجرت استرالیا کمک می کند. بازهم می گوییم داشتن وکیل برای مهاجرت الزامی نمی باشد.

در روز هایی که تب مهاجرت بسیار داغ شده است و بسیاری قصد مهاجرت به استرالیا و دیگر کشورها را دارد باعث شده است تا دفاتر بسیاری در سطح شهر ایجاد شود و یک فرد هم زمان ادعا این را دارد که هم وکیل مهاجرت استرالیا می باشد هم کانادا هم آلمان هم انگلیس و.... در صورتی که چنین نیست و برای این ادعاها قطعا مدارکی برای اثبات آن ندارد. هرکشور سازمانی برای تایید صلاحیت افراد برای وکالت دارد برای مثال استرالیا سازمان MARA را دارد برای مثال وکلا دوره هایی را در این سازمان میبینند و از این رو در این سازمان ثبت می شوند و مورد تایید این سازمان می شوند اگر تخلفی انجام دهند می توان از این سازمان پیگیری کرد.


اداره مارا استرالیا چیست؟

مارا ( MARA ) مخفف عبارت MIGRATION AGENTS REGISTRATION AUTHORITY می باشد. این سازمان یکی از ادارات زیر مجموعه وزارت مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا است و مرجعی جهت ثبت اطلاعات و مشخصات وکلای مهاجرت به استرالیا می باشد. هر شخصی که مایل باشد به عنوان وکیل مهاجرت استرالیا مشغول به کار شود باید در این سازمان ثبت و شماره MARA را دریافت کند. براساس قانون مهاجرت سال 1958، هر كس كه از برای ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت داشته باشد، يا قصد استفاده از دانش يا تجربه در پروسه مهاجرت را دارد، بايد به عنوان وکیل مهاجرت در سازمان مارا ثبت شود، مگر اينكه طبق اين قانون معاف شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی mara.gov.au مراجعه کنید. پروانه وکلای مهاجرت به استرالیا از طریق این سازمان هر 3 سال یک بار صادر شده و وکلا بر اساس تعداد نتایج مثبت در پروندها ارزیابی میشوند. وظیفه مارا نظارت بر وکلا و مرجع ثبت رسیدگی تخلفات وکلا می باشد.

وظیفه اصلی وکیل مارا استرالیا چیست؟

به هر حال شما برای مهاجرت الزامی برای داشتن وکیل مهاجرت استرالیا ندارید ولی معمولا به دلیل سخت بودن شرایط مهاجرت بسیاری تصمصم به داشتن یک وکیل مهاجرت می کنند. از این رو دانستن وظایف یک وکیل می تواند به شما کمک کند در انتخاب بهترین وکیل مهاجرت در نتیجه تعدادی از اصلی ترین وظایف یک وکیل را برای شما عنوان می کنیم:

  • به شما در تهیه درخواست ویزا کمک می کند
  • ارائه مشاوره به متقاضی درباره درخواست آنها
  • آماده شدن برای دادرسی یا دادگاه رسیدگی به شایستگی مانند دادگاه تجدید نظر اداری
  • کمک به تهیه درخواست به وزیر برای اعمال برخی از وظایف تحت قانون مهاجرت در رابطه با متقاضی ویزا
  • روند درخواست شما را تحت نظر دارند و در صورت لزوم از طرف شما با دولت ارتباط برقرار می کنند

به خاطر داشته باشید که هیچ وکیل مهاجرتی نمی تواند:

  • نتیجه را تحت تأثیر قرار دهید
  • دوره پردازش را سریع دنبال کند
  • ویزای شما را تضمین کند

چرا باید وکیل عضو سازمان MARA انتخاب نماییم؟

یک وکیل مهاجرت دارای اطلاعات کامل و به روز از قوانین و روش های مهاجرت به استرالیا می باشد.

یک وکیل مهاجرت باید در راستای منافع قانونی شما قدم بردارد و به شما راهنمایی دقیق ارائه کند.

از اسناد و مدارک شما به درستی محافظت کند

یک وکیل مهاجرت به عنوان نماینده شما بوده و نتیجه درخواست ویزایتان را به شما اطلاع میدهند.

پروانه وکلای مهاجرت به استرالیا از طریق این سازمان هر 3 سال یک بار صادر شده و وکلا بر اساس تعداد نتایج مثبت در پروندها ارزیابی می شوند.

 هزینه وکیل مهاجرت استرالیا

همان طور که در ابتدا گفتیم به دلیل شرایط ایجاد شده دفاتر مهاجرتی زیادی ایجاد شده است و از این رو هر دفتر قیمت خاصی برای خود اعلام می کند و برای این موضوع نمی شود اعداد و ارقام درستی را ارائه کرد به همین منظور برخی از دفاتر به صورت ریالی مبالغی را دریافت می کنند و بسیاری از دفاتر دیگر به صورت دلاری دریافت می کنند که ما پیشنهاد می کنیم در قرار داد خود حق الوکاله را به صورت ریالی ذکر کنید. پیشنهاد می کنیم با دفتر قرارداد امضا کنید که وکیل مهاجرت آن در دفتر حضور فیزیکی داشته باشد نه اینکه در کشور دیگری باشد. قیمت ها بسته به نوع ویزا متفاوت می باشد و شما باید بدانید که نباید با حضور در اولین دفتر با همان دفتر قرار داد امضا کنید بهتر است از چند دفتر تحقیق کنید تا با قیمت ها آشنا شوید.

برای ویزای کار استرالیا نباید بیشتر از 2هزار دلار استرالیا پرداخت کنید به وکیل و یا معادل ریالی آن 20 میلیون تومان متاسفانه دیده شده است که برخی از دفاتر هزینه های بالای دلاری از دوستان دریافت می کنند که این کار درستی نمی باشد. شاید برخی از دفاتر مهاجرتی بخواهند از شما هزینه ای برای مشاوره اولیه دریافت کنند که این کار هم درست نیست دفاتر باسابقه بالا به هیچ عنوان برای مشاوره اولیه وجهی را از شما دریافت نمی کنند.




آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن