موتور TU5 ، درباره ی محبوب ترین موتور ایران بیشتر بدانید

پیشرانه آن ۱٫۴ لیتر ( ۱۳۶۰ سیسی ) ۴ سیلندر اصلی کد TU3 می باشد که ۷۵ اسب بخار قدرت ایجاد می کند. موتور 1.6 لیتری (1،580 سی سی) با یک گیربکس دستی 5 سرعته بود و 92 اسب بخار قدرت (69 کیلو وات) را در سرعت 6000 بدور در دقیقه ایجاد کرد. دو موتور ۱٫۶ لیتری و ۲ لیتری هم به جهت عرضه بر بر روی ۲۰۶cc وجود داشت. این نوع در سال ۲۰۰۰ در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد و تولید آن تا سال ۲۰۰۸ در مملکت فرانسه ادامه داشت. چنانچه سیستم خنککننده ماشین تندرست باشد، از ضد یخ استعمال کنید و پیچهای سرسیلندر را حیاتی ترکمتر سفت کنید و در شرایطی که دور پیشرانه را بالای ۵۰۰۰ نگه ندارید، استهلاکی حتی کاهش از دو پیشرانه دیگر خواهید داشت. امکانات مختص تیپ ۴ ( رنگ های متنوع بدنه و تودوزی سنسور باران، گوشه و کنار نهفته پایین صندلی شاگرد، توری نگه دارای صندوق عقب ) دیگر در تیپ ۶ وجود نداشتند و تیپ ۶ از لحاظ امکانات رفاهی تماما مشابه تیپ ۵ بود. میزان آن ها فراوان جمع و نوع می باشد که به عبور کردن بی دردسر از کوچه های تنگ و کم عرض کمک شایانی می کند؛ اما دید آن برای نصیب زیرین بدنه (زیر زه های پلاستیکی درب) نابینا میباشد و همین مسئله در وجود تعداد متعددی ۲۰۶ که از حیطه رکاب بازخورد داشته اند بی اثر گذاری نبوده است. از تفاوت های ۲۰۶ تیپ ۴ مهم سایر تیپ ها می توان به رنگ های متنوع بدنه و تودوزی اشاره کرد. تیپ ۳ را می قدرت تیپ ۲ حیاتی امکانات تیپ ۵ دانست. تیپ ۵ از لحاظ امکانات رفاهی شبیه تیپ ۳ است؛ اصلی این تفاوت که ترمز چرخ های عقب آن دیسکی می باشد و از سیستم ترمز ضدقفل ABS چهار کاناله در کنار سیستم توزیع نیروی ترمز EBD در آن به کار گیری شده است. اما ۲۰۶ تیپ ۲ در اواخر سال ۱۳۸۸ مجهز به سیستم ترمز ضد قفل هم شد و کیسه هوای راننده نیز در لیست تجهیزات آن قرار گرفت. پژو پارس سال در این بخش تفاوت چندانی با پژو 405 نداشته و بهطورکلی هردو همین خودروها فضای پا و سر تقریبا مناسبی را در اختیار سرنشینان خویش قرار میدهند. بالاخره به دیدنی ترین بخش همین اتومبیل می رسیم که مطمئنیم منتظر آن بودید. البته مشکلی که تیپ ۴ ها دارای آن مواجه بودند، استفاده از سیستم فنربندی نسخه ی اروپایی به جهت این خودرو بود که استقامت متعددی در برابر ناهمواری های راه های مرزوبوم ما نداشت. تنها نصب صندلی و لاستیک این ۱۹۱ خودرو در مرزو بوم انجام می شد و مابقی اتومبیل به صورت مونتاژ شده در پالت به مملکت وارد شده بودند. در این شکل میتوانید ایراداتی زیرا فاصلههای ناهماهنگ در میان درزهای اتومبیل یا وجود فاصلهزیاد بین گلگیر و لاستیکها را بهراحتی تماشا کنید. دستور آن دو شاخه است و به جای ال سی دی تایپ A، B یا این که C، یک ساعت دیجیتال قرار گرفته است. چنانچه از این خودرو استعمال کردهاید یا اطلاعاتی در این حوزه دارید، از نحوه کامنت کلیدی ما و دیگر دوستان خوب قیمت موتور tu5 206 به اشتراک بگذارید. استعمال از موتور نسخه تیو فایو در همین سری از پژو پارس یک عدد دیگر از عارضه ها محبوبیت و تقاضای خرید کردن نسبتا بالای ماشین است، چرا که موتور سری تیوفایو از جمله بهترین موتورهای مورد به کارگیری در محصولات داخلی است. در صورتی که هر کدام از خوانندگان و همراهان مگ پترونول به دفترچه راهنمای ماشین در سال های ذکر شده دسترسی داشته باشند، در صورت تمایل حیاتی ما در ارتباط باشید تا همگان امکان دسترسی به همین موارد را داشته باشند. ولی جعبه دنده ۴ سرعته آن بهبود یافت و امکان بده بستان دنده به صورت دستی (تیپ ترونیک) نیز به آن اضافه شد. با آمدن تیپ ۲، عرضه تیپ۱ در سال ۸۱ متوقف شد. در حال حاضر هر دو این محصولات در بازار کشور ایران خرید و فروش می­گردد. در درحال حاضر حاضر بازار خودرو مهم نوسانات زیادی می باشد و در هر لحظه بها خودروها تغییر‌و تحول پیدا میکند، لذا قیمتی ظریف و ثابت را نمیتوان به جهت خودروی پژو پارس tu5 تیتر کرد ولی در هم اکنون حاضر نرخ و ارزش خودروی پژو پارس حساس در لحاظ گرفتن تحریم های ایجاد قطعات بسیار بالا می باشد. در حالا حاضر پژو پارس تحویل فوری ندارد و در صورتی که می‌خواهید که بلافاصله اتومبیل خویش را تحویل بگیرید، بهتر میباشد به بازار آزاد مراجعه کنید. اگر از همین فعالیت اجتناب نمایید ، مشکلات پایین دامن گیر شما می شود: مصرف سوخت خودرو بالا می رود. ذیل آرنجی تا شونده در وسط صندلی عقب ،آیینه بیرونی برقی، چراغ نقشه خوان، سیستم Immobilizer ضدسرقت و سیستم ترمز ABS از جمله دیگر امکانات این اتومبیل به شمار می رود. همچنین تیپ ۴ ها مجهز به سنسور باران، محیط نهفته زیر صندلی شاگرد و توری نگه دارنده صندوق عقب هستند.

دانلود کتاب پزشکی

ایندکسر