مهمترین نکات برای خرید دزدگیر خودرو- جی پی اس خودرو

میزان دقت ردیاب خودرو تا اندازه ای است که امکان تشخیص ماشین مورد نظر به راحتی در کوچه ها و پس کوچه ها وجود دار

توسط EMROOZTAFAHOM در 20 دی 1399

میزان دقت ردیاب خودرو تا اندازه ای است که امکان تشخیص ماشین مورد نظر به راحتی در کوچه ها و پس کوچه ها وجود دارد. بنابر این اگر شما قصد ردیابی فرزند کوچک خود یا همچنین در طول زمان کار مراقب همسر خود باشید، شما به راحتی حق این کار را دارید و می توانید انجام دهید. تا بحال دقت کرده ایده که دزدگیر های قدیمی خودرو ( همین دزدگیر های نصب شده روی ماشین های امروزی ) به جز هزینه و درد سر چیز نصب صاحب ماشین نمی کرد و هیچ عامل بازدارنده ای نداشت برای اینکه ماشین رو سرقت نکنند، سارقان در عرض چند ثانیه دزدگیر ماشین رو از کار مینداختن و به راحتی ماشین رو سرقت میکردن. اما اگر دارای خودروی بسیار گران قیمت بوده و یا صاحب شرکت حمل و نقلی هستید که در شرکت محموله های گران قیمت و باارزش جا به جا می شود، می توانید از مدل ردیاب پلیسی GM300 استفاده کنید و به صورت لحظه ای مکان خودرو و یا کامیون های حامل بار خود را مشاهده کنید.

این ردیاب دارای باتری پرقدرت داخلی می باشد که بین 48 تا 72 ساعت امکان کارکرد بدون باطری خودرو را دارد (در صورتی که سارق سرباطری ماشین را بردارد) - دیگر مدل های ردیاب خودرویی مثل ردیاب ارزان قیمت 69 دارای باطری داخلی کمتری می باشند.این جی پی اس تنها محصول موجود است که قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور ، هشدار باز شدن درب خودرو را در بین محصولات مشابه دارا می باشد.همچنین در مقابل گرد و غبار و آب و ضربه مقاومت بالایی داشته و حتی دیده شده خودرویی که تصادف کرده و یا درون سل گیر کرده و پر از آب شده ، سیستم ردیاب در همان وضعیت به عملکرد خود ادامه داده و خودرو قابل ردیابی بوده است.دستگاه جی پی اس ماشین برند زنوتیک Xenotic دارای میکروفن پرقدرت خارجی (ساخت ژاپن) جهت شنود داخل کابین و همچنین صدای راننده می باشد. در ادامه راهنمای خرید دزدگیر خودرو هر یک از این ضدر سرقت ها را به طور کامل بررسی کرده ایم.

ردیاب خودرو دارای هزینه مصرف اینترنت به میزان پایین بوده و نیازی به خرید بسته اینترنتی برای آن نیست. این نوع ردیاب ضد اب و گرد و غبار بود و دارای قابلیت شنود صدای اطراف می باشد. GPS خودرو یک نوع پرکاربرد و با عملکرد خوب از انواع ردیاب خودرو می باشد. در ردیاب gps جی پی اس امکان پیدا کردن موقعیت از طریق اتصال ماهواره ای وجود دارد و با استفاده از اینترنت سیمکارت می تواند اطلاعات مورد نظر را برای سرور بفرستد. ردیاب یا جی پی اس خودرو وسیله ای است که از موقعیت یاب جهانی برای یافتن مکان مورد نظر در آن استفاده می شود و ماهواره هایی که در مدار زمین قرار دارند موقعیت مورد نظر را به جی پی اس انتقال می دهند؛ این پیغام بوسیله جی پی اس به ردیاب می رسد و موقعیت خودروی شما مشخص می گردد. برخلاف ردیاب خودرو که همیشه روشن است، ردیاب آهنربایی این گونه نیست و چون در وضعیت آماده به کار قرار دارد، دارای مصرف باتری بسیار کمی می باشد.

دوربین های دارای گیرنده GPS داخلی می توانند به طور مستقیم چنین عکس های جغرافیایی تولید کنند. به طور کلی هزینه مصرفی برای نقل و انتقال دادهها در مدل آنلاین بالا نیست. ردیاب شاپ (زیر نظر شرکت تجارت فرا نگر نیکان) کار خود را در زمینه سامانه های ردیابی آنلاین خودرو و جی پی اس های شخصی از سال 1395 آغاز کرد و هم اکنون یکی از بزرگترین و نامدارترین کمپانی های ایرانی در زمینه GPS ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی می باشد، ردیاب شاپ با استفاده از تکنولوژی برتر و روز دنیا و استفاده از نیروی کار متخصص و مهندسین مجرب در این زمینه تیمی را فراهم کرد تا بتواند به تمام توان به هم وطنان خود خدمت کند و خدمات شایسته و در خور مشتریان خود ارائه دهد. بر این اساس باید بتوانید با مشاوره ی صحیح دستگاه ردیابی را انتخاب کنید که همه نیازهای شما را براورده کند.

ردیاب ماشین دستگاه کوچکی است که بر روی خودرو نصب میشود و با استفاده از ماهوارههای موقعیتیابی جهانی GNSS(Global Navigation Satellite System)، به مدیران ناوگان و صاحبان وسایل نقلیه اجازه میدهد انواع وسایل نقلیه موتوریِ سبک و سنگین خود را، مانند سواری، کامیون و موتورسیکلت، نظارت و ردیابی کنند. هنگام نصب دستگاه ردیاب خودرو احتمال دارد که سیگنال ها با افت کیفیت مواجه شوند و در آن خطا به وجود آید. صاحبان وسایل نقلیه نیز میزان مسافت دقیقی که اتوبوسها در هرروز طی میکنند را خواهند دانست و میزان هزینه سوخت و سایر هزینهها را بهخوبی تخمین خواهند زد. ردیاب خودرو دستگاهی است که دارای کاربردهای زیاد بوده و برای نظارت کردن روی وسایل نقلیه به کار می رود. این قاعده در مورد وسایل نقلیه شخصی و همچنین وسایل نقلیه شرکت ها صدق می کند. درحالیکه پس از خرید حتی یک سخت افزار ردیاب خودرو از شرکت کریوت ، یک تیم تخصصی ، پشتیبانی شما و آموزش استفاده از دستگاه را تضمین می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن