سایت فروش لپ تاپ استوک و مشخصه های یک لپ تاپ استوک خوب

شرکت ایسر یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان رایانه های شخصی ( لپ تاپ ) در دنیا است که در بین انواع محصولا

توسط EMROOZTAFAHOM در 27 شهریور 1401

شرکت ایسر یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان رایانه های شخصی ( لپ تاپ ) در دنیا است که در بین انواع محصولات تولیدی آن لپ تاپ ایسر از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد. شرکت ایسر از شرکت های قدیمی و دارای سابقه درخشان در تولید لپ تاپ می باشد. قیمت مناسبی که لپ تاپ های این کمپانی دارند موجب شده کاربران با نیاز های مختلف قادر به تهیه آن باشند.سایت فروش لپ تاپ استوک کیفیت و عمر بالا در کنار خوش قیمت بودن از دلایل انتخاب این برند می باشد. علاوه بر این ایسر لپ تاپ هایی برای کاربری های خاص مانند گیمینگ نیز تهیه کرده است که می تواند کاربران این حوزه را نیز به سمت خود بکشاند. لپ تاپ ایسر در سری های Aspire، Spin، Swift ، Nitro Predator ، Switch ، Travelmate و Chromebook تولید می شوند. هر کدام از این سری ها دارای مدل های مختلفی می باشند که نیازهای مختلف را پوشش می دهند. در ادامه به معرفی مدل های مختلف آن می پردازیم تا بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

  • کیفیت خوب
  • برچسب ها
  • حافظه داخلی: 250GB HDD
  • فاقد قلم استایلوس

در این بین مودم های ایرانسل از تنوع و گستردگی بیشتری برخورار هستند و باتوجه به قابلیت های بالا و محدوده پوشش دهی این اپراتور، نظر مثبت انبوهی از کاربران را به خود جلب کرده اند. این مودم ۴٫۵G انصافا دارای کیفیت ویژه ای چه از نظر سرعت و چه از نظر باطری می باشد. همچنین می توانیم این مودم را با استفاده از دو آنتن خارجی تقویت کنیم تا آنتن دهی آن بهتر شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجب این مدل خوش ساخت برند ایرانسل بدست آورید و این مودم را خریداری کنید، حتما به صفحه اصلی مودم fd-m60 مراجعه کنید. جدیدترین مدلی که شرکت ایرانسل روانه بازار کرده است، با قیمت مناسب و کارائی قابل قبول از جمله باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری، اینترنت ۴G و گارانتی یک ساله شرکت ایرانسل یک انتخاب بسیار مناسب به شمار می آید. برای رفتن به صفحه تخصصی و خرید این محصول اینجا کلیک کنید. مودم همراه LH96 که پرفروش ترین مدل این شرکت می باشد و با قابلیت های خوب خود جایگاه ویژه ای در بین کاربران و مشترکان به خود اختصاص داده است.

Dell امروز سهشنبه از لپ تاپ های ورک استیشن سیار جدید و محصول تازهای از سری لپ تاپهای Latitude رونمایی کرد و از جمله ویژگیهای این محصولات میتوان به پد لمسی جدید اشاره کرد. خانواده لپ تاپ های Latitude کمپانی Dell محصولاتی مناسب برای کسب و کارها است و ورژن جدید این دیوایس نیز با تمرکز بر نیاز مشتریان تجاری طراحی شده است. لپ تاپ جدید Latitude 9330 با نمایشگر 13 اینچی یکی از باریکترین دستگاهها در این سری به شمار میرود. این لپ تاپ که همزمان میتواند به تبلت تبدیل شود از یک تاچ پد collaboration برخوردار است که به کاربران ویژگیهای سریع و کلیدی مانند روشن و خاموش کردن میکروفن و ویدیو در طول جلسات آنلاین را میدهد. پس از پایان تماس آنلاین و زوم کال، این قابلیتها غیرفعال میشوند و تاچ پد به حالت عادی trackpad و اشارهگر موس بازخواهد گشت. سایر ویژگیهای این لپ تاپ شامل دوربین جلوی FHD با سنسورهای مجزا RGB و مادون قرمز و همچنین حذف نویز عصبی میشود.

البته چنین پردازنده ای به قیمت عمر پایین باتری تمام شده و مدت زمان حدود دو ساعت و ۳۰ دقیقه را نشان می دهد. به لطف ۸ گیگابایت رم، دیسک سخت یک ترابایتی به همراه ۲۴ گیگابایت فضای ذخیره اساسدی، تجربه ای سریع و لذت بخش از کار با ویندوز ۸ خواهید داشت. این مدل به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با وضوح ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل، پردازنده اینتل Core i5-3230M، ۸ گیگابایت رم، دیسک سخت با ظرفیت یک ترابایت، کارت گرافیک انویدیا جی فورس GT 740M مجهز است. بر همین اساس، نه تنها گزینه ای مناسب برای انجام امور درسی بلکه سپری کردن اوقات فراغت محسوب می شود. البته عملکرد گرافیکی بالا عمر باتری پایین سه ساعتی را به همراه داشته است. لنوو یوگا ۱۱S یک لپ تاپ هیبریدی با نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی است. این دستگاه از پردازنده اینتل Core i7، فضای ذخیره ۲۵۶ گیگابایتی اساسدی و ۸ گیگابایت رم سود می برد. بر همین اساس، از قدرت لازم برای انجام فعالیت های مختلف دانشجویی با قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار خواهید بود. لپ تاپ دست دوم ارزان به رغم کوچک بودن صفحه کلید، کار با آن راحت است. لنوو یوگا ۱۱S فاقد درگاه USB 3 بوده و طول عمر باتری آن در محدوده سه ساعت قرار دارد.

  • درایور نوری: ندارد
  • صفحهنمایش سریعی دارد
  • حتما باید چند دقیقه با لپتاپ کار کنید
  • لپ تاپ Ideapad L340-AR
  • “powercfg/batteryreport” را تایپ کنید
  • سهم بازار جهانی 5 درصد

آنها در خطوط متفاوت تولید مورد توجه خاص هستند. ابزار جانبی آنها بر PCB اصلی قرار میگیرند و بنابراین ارتقاء با استفاده از ورودیهای خارجی عملی خواهد شد و میتوان از شیار کارت و لوازم بیسیم استفاده کرد. دیگر مؤلفهها مانند RAM و درایو سخت و باتریها نیز توسط کاربر ارتقاء خواهند یافت. بسیاری از این laptopها دارای cpu متحرک هستند اگر چه حمایت از دیگر cpuها به مدلهای خاص محدود شدهاست. شیاری میتواند به راحتی استفاده شود. در این شرایط مدلهای سال گذشته به خوبی نمیتوانند عمل ذخیره و جایگزینی را انجام دهند. بسیاری از این لپتاپها دارای شیار داخلی minipct هستند و از wifi یا بلوتوث به عنوان یک نسخه استفاده خواهد شد ولی باید سنجش آنها در کارتهای نصب شده انجام شود. این نوع طرحها میتوانند به همراه USB و رابط I/O استفاده شوند. اگر چه کاربرها باید حامل لوازم جانبی USB باشند. در این حالت انویدیا و ATI یک رابط استاندارد برای واحد پردازش گرافیکی میباشند. انتخابها با توجه به PCIE/AGP بعد از بازاری محدود میباشد.

در مودمهای Wireless تنظیم دیگری را نیز باید انجام بدهید که شامل SSID مورد نظرتان (همان اسمی که برای مودم خود در حالت بیسیم انتخاب میکنید) و پسورد مورد نظرتان و نوع کدگذاری پسوردتان میشود. البته تنظیمات مختلف دیگری هم هست که توضیح آنها مفصل است و در مورد هر مودم تفاوت دارد. همهی مراحلی که گفته شد در تمام مودمها هست. دانستن پاسخ پرسش کانفیگ چیست؟ به شما کمک می کند تا بتوانید به نحو احسنت اطلاعات خود را در مورد شبکه افزایش دهید. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم. کانفیگ کردن یکی از پرکاربرد ترین عباراتی است که معمولا در کنار شبکه، سرور، مودم و … به کار می رود. اما کانفیگ چیست؟ بررسی این پرسش نیازمند این است که به خوبی با مفهوم کانفیگ کردن آشنا باشید که در ادامه به آن می پردازیم. در جواب پرسش کانفیگ چیست؟ باید گفت که کانفیگ به انگلیسی config نوشته می شود و مخفف configuration می باشد به معنی پیکربندی است.

در واقع این لپ تاپ الهام گرفته شده از سری های UX480 و UX550 است که در عین حال از به روز ترین فناوری های ایسوس در ساخت آن استفاده شده است. ضخامت این لپ تاپ 15 اینچی کمتر از 18 میلی متر است و وزن آن نیز تنها 1.59 کیلوگرم است که برای یک لپ تاپ 15 اینچی بسیار سبک محسوب می شود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای کسانی است که همواره در حال حمل و جا به جایی لپ تاپ خود هستند. این لپ تاپ قابل حمل مجهز به سخت افزار فوق العاده قدرتمندی است که باعث شده کاربران حرفه ای را به خود جذب کند. رنگ های زنده و خیره کننده در صفحه نمایش 15 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن Full HD شما را شگفت زده خواهد کرد. کمپانی ایسوس یکی از بزرگترین تولید کننده های لپ تاپ در جهان است. ایسوس با استفاده از کیفیت بالای محصولات خود توانسته رضایت اکثر کاربران خود را جلب کند.

در ادامه به بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت. دارای ظاهری مقاوم و سخت بوده و جنس بدنه ی آنها از فلز آلومینیوم و تیتانیوم ساخته شده است. دارای سیستم خنک کننده قوی هستند که هنگام کار با لپ تاپ از داغ شدن آن جلوگیری به عمل میآید. باتری بسیار قوی دارند که تا مدت زمان زیادی گاها تا 10 ساعت بدون متصل به برق کار میکند و همچنین بعضی از آنها دارای باتری ثانویه نیز هستند. برخلاف سایر لپ تاپهای دیگر که دارای صفحه نمایش شیشه هستند. این دسته از لپ تاپها صفحه نمایش مات دارند که رفلکس نوری نداشته و برای کار در فضای باز، راحتتر است. دسته بندی لپ تاپهای صنعتی میتواند بر اساس کاربرد، وزن، اندازه و… این دسته از لپ تاپ ها خصوصیات و استانداردهای ویژه نظامی هستند و از لحاظ قطعات سخت افزاری و فنی از سایر لپ تاپ ها مقاومتر هستند. قیمت لپ تاپ لنوو core i7 دست دوم دسته دیگر از لپ تاپها در رده دوم قرار دارند و در مصارف حمل و نقلی، فرودگاهی و مهندسی کاربرد دارند.

  • توسط تکنسین های ما علامت امنیتی حذف شوند
  • بلوتوث 5.1
  • کیفیت ساخت
  • پردازنده: i7 10750H
  • شارژدهی کم
  • Ideapad 130 - NPT
  • حافظه قابل پشتیبانی : DDR3 1333/1600
  • پورت ها و اتصالات

اینتل برای اینکه مشتریان خود را در سری پردازنده core i دچار مشکل نکند اقدام به انتشار جدول پردازنده های این خانواده با قدرت های متفاوت کرده است. همانطور که در جدول زیر مشاهده میکنید انواع مدل های سری پردازنده core i به شما نشان داده شده است. حرف قرار گرفته بعد از هر مدل پردازنده نشان دهنده قدرت و توان پردازنده می باشد. به این ترتیب می توان فهمید که پردازنده هایی که دارای حرف U در انتهای آنها می باشند به عنوان پردازنده های فوق کم مصرف و که توان کمتری دارند معرفی می شود. پردازنده core i چیست و معنی اعداد قرار داده شده بعد از آن چیست؟ در تصویر زیر شما تمام مدل های تولید شده از پردازنده های Core I3 را مشاهده می کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه پردازنده در سال های جدیدتری تولید شده باشد و از تکنولوژی بالاتر و اندازه کمتری برخوردار باشد بهتر است.

  • حداکثر طول عمر باتری 9 ساعت
  • Zephyrus M16 2021Core i7-12800H
  • قدرت زیاد در بدنهای باریک
  • کیبورد و تاچ پد لپ تاپ را چک کنید
  • شبکه بی سیم Wi-Fi

لپ تاپ Acer swift 3 به طرز ماهرانه ای طراحی شده است. طراحان این لپ تاپ یا بهتر بگویم «اثر هنری» سعی کرده اند با حاشیههای فوقالعاده نازک یا تکهای از فلز ماشینکاری شده که توسط رباتهای صنعتگر با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است، شما را خیره کند. لپ تاپ Acer swift 3 یک لپتاپ خوش طراحی و خوشساخت است که بی شک از خرید ان ضرر نمیکند. به همین دلیل است که Acer Swift 3 سال گذشته بهترین انتخاب در راهنمای ما برای لپتاپ های مهندسی و به صرفه بود. قیمت لب تاپ hp دست دوم این لپ تاپ به دلیل داشتن کارت کارت گرافیک مجتمع intel Iris مثلما قرار نیست به خوبی بازی های گرافیکی را اجرا کند، اما عمر باتری آن فوقالعاده است. اگر به فکر خرید لپ تاپ ایسر هستید این لپ تاپ یکی از بهترین انتخاب های شماست. در ویدیو بالا شما تیزر معرفی رسمی لپ تاپ ایسر سوئیفت 3 (Acer Swift 3) برای ورژن 2019 را میبینید. مشخصات بیان شده با مشخصات این محصول متفاوت است اما ظاهر و نمای دستگاه دقیقا همان است.

آخرین مطالب