روی گزینه Unlock کلیک کنید

کاربران زیادی هستند که دنبال یک مودم همراه رومیزی خوب میگردند. برای خرید مودم های وایمکس ایرانسل با انواع آن (

توسط EMROOZTAFAHOM در 24 آذر 1399

کاربران زیادی هستند که دنبال یک مودم همراه رومیزی خوب میگردند. برای خرید مودم های وایمکس ایرانسل با انواع آن (مودم همراه،مودم USB،مودم وای فای و مودم فضای باز) و قیمت هر کدام آشنا شوید. هر اتصال TD-LTE قادر خواهد بود در حالت عادی تاسرعت ۱۰۰ مگابیت را تامین کند که این ظرفیت بین مشترکان متصل به این فرستنده توزیع میشود که البته این به میزان فاصله مشترک از سایت نیز بستگی دارد. اگر بتوانید این مودم را در بازار یا نمایندگیهای ایرانسل پیدا و خریداری کنید؛ سالها میتواند بدون قطعی یا عیب خاصی برایتان کار کند و کیفیت آنتندهی نسبتا بالایی داشته باشد. 5- اگر شماره اینترنت ثابت (TD-LTE) خود را فراموش کردم چطور میتوانم آن را بازیابی کنم؟ از این رو شرکت ایرانسل بعد از ارائه اینترنت 4G در ایران ، در حال حاضر فناوری جدید اینترنت نسل چهارم ثابت … با ۲ روش زیر می توانید به راحتی به اینترنت مودم ایرانسل E5372، متصل شوید و استفاده کنید.

شما می توانید با قیمت ۵۷۰ هزار تومان مودم E5372 را خریداری نمایید. E8231 به همراه یک عدد سیم کارت 3G ایرانسل و 5 گیگابایت اینترنت 3 ماهه با قیمتی مناسب در قیاس با امکاناتش عرضه می گردد. بدون نیاز به شارژ مجدد باتری ، به اینترنت پرسرعت متصل باشند. باتوجه به اینکه استفاده از مودم در حال شارژ به باتری آن آسیب میزند، بدون باتری کار کردن برخی از مودمروترها مزیت مهمی برایشان محسوب میشود. انواع مودم 4G از طول عمر شارژ دهی باتری بالاتری برخوردارند. وجود دارد از جمله خرید شارژ در بستر اینترنت، تهیه شارژ با … خرید شارژ … کد شارژ شورانگیز رایتل 13 خدمات رایتل 14 رایتل اینترنت 15 مودم رایتل 16 … پس از تایید کد شارژ شما، سیم کارت اعتباری شما به صورت شگفت انگیز شارژ می شود. مودم همراه شما اینترنت را مودم می گیرد و به واسطه شبکه ی Wifi خود به اشتراک می گذارد. لیست کاملی از پوشه های به اشتراک گذاشته شده در پایین صفحه به شما نشان داده می شود.

مگر خود ایرانسل در این خصوص ایمیل نمی زند که در ساعات شبانه این کار را انجام می دهیم پس چرا در ساعت روز چنین لاگی در سیستم ثبت شده؟ • برنامه genie Netgear: به راحتی شبکه خانگی خود را از طریق PC، تبلت و یا گوشی هوشمند مدیریت، نظارت و کنترل کنید. سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل به عنوان گستردهترین شبکه اینترنت پرسرعت خانگی و اداری در ایران، مرداد ماه ۹۵ در مشهد مقدس راهاندازی شد و با گسترش پرشتاب پوشش آن، هماکنون تعداد ۱۲۳ شهر ایران تحت پوشش این سرویس قرار دارند. تمامی مدلهای انواع مودم همراه موجود در بازار دارای محدودیت در تعداد دستگاههایی که میتوانند به وای فای مودم متصل شوند، میباشند. از اینجا میتوانید تمامی مطالب مربوط به مودم TF-i60 ایرانسل را بخوانید. در مواقعی که استفاده از دستگاه ممنوع است یا ممکن است موجب اختلال یا خطر شود، از روشن نمودن آن اجتناب کنید. تنظیمات مدیریت مودم، مطابق الزامات ایرانسل از پیش انجام شده است. ایرانسل مودمهای مختلفی را وارد بازار کرده است که در بین آن ها برخی مورد رضایت مشتریان قرار نگرفته و به همین دلیل ما، مودمهایی از شرکت را در سایت خود قرار داده که کیفیت مناسبی داشته و مشتریان نیز از آنها راضی بودهاند.

آخرین مطالب