اینترنت و بازاریابی انواع بازاریابی

با ظهور اینترنت و نرم افزار مسدود کردن تبلیغات ، بازاریابی ورودی به طور فزاینده ای محبوب شده است. این شامل استفاده از مطالب – خبرنامه ها ، وبلاگ ها ، پادکست ها و غیره – است که کاربران آنلاین دوست دارند ، آنها را فریب دهند.

در گذشته ، کارکنان فروش شرکت به عنوان کارشناس بودند. با این حال ، امروز کارشناسان مصرف کننده هستند.

اصطلاحی که متخصصان بازاریابی اینترنتی تمام وقت از آن استفاده می کنند ، نرخ «گزاف گویی» است. نرخ گزاف گویی به درصد افرادی که پس از مراجعه به یک صفحه از وب سایت خارج می شوند ، اطلاق می شود.

به عبارت دیگر ، آنها به جای اینکه به صفحه دیگری در همان سایت مراجعه کنند ، آنها را ترک می کنند – گزاف گویی می کنند. هرچه نرخ گزاف پایین تر باشد ، بهتر است.

انواع بازاریابی

بازاریابی جهانی به برنامه ریزی ، ایجاد ، قرار دادن و تبلیغ کالاها یا خدمات تجاری در بازارهای جهانی اشاره دارد. یک مهارت تخصصی است. مدیرانی که موفق به اجرای یک استراتژی مؤثر هستند ، می توانند شرکت خود را به سطح بعدی برسانند.

در دهه 1960 و 1970 بسیاری از شیوه های تجارت ژاپنی پدید آمد که بعدا در سراسر جهان گسترش یافت. در برخی موارد ، مهندسی و بازاریابی با هم همپوشانی دارند. بعنوان مثال مهندسی كانسایی مهندسی است كه مبتنی بر احساسات انسانی است. توسعه دهندگان Kansei نه تنها بر آنچه محصولات می توانند انجام دهند ، بلکه به نحوه احساس مصرف کننده نیز توجه دارند.

اصول بازاریابی
اصول بازاریابی با ایده های بازاریابی توافق شده ای است که فروشندگان برای یک استراتژی بازاریابی موفق استفاده می کنند. ما همچنین از آن به عنوان اصول بازاریابی یاد می کنیم.

برخی از شرکتها استراتژی 4Ps محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغات را دنبال می کنند. ما همچنین از آن به عنوان میکس بازاریابی 4P یاد می کنیم. از طرف دیگر ، ممکن است استراتژی 7Ps محصول ، مکان ، قیمت ، تبلیغات ، افراد ، محیط فیزیکی و فرایند را دنبال کنند.

فیلم – آشنایی با بازاریابی
این ویدیو توضیحی بسیار کوتاه و آسان برای درک مفاهیم اساسی بازاریابی ارائه می دهد: